Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2018 19:52 - ВИЦОВЕ
Автор: lyubsun Категория: Забавление   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Стоя на аерогарата... ще посрещам жената от Италия.Обаче има голямо закъснение.От скука почвам да се разхождам и стигам до „Заминаващи".Някакъв човек ме моли за малко да съм му пазел куфара,докато той идел до тоалетната.Съгласявам се,е не чак толкова охотно,но нали сме хора,трябва да си помагаме.Стоя и чакам.Минават 15 минути и почва да ми писва,а оня го няма.Отивам при един от гранична полиция и почвам да обяснявам ситуацията.Граничарят ме кани в една стая за оформяне на протокола,взима ми лични данни....Стигаме до съдържание на куфара,отваряме и...вътре пълно с пачки.Почвам да се псувам:„Как може да съм такъв тъпанар?!Тихичко да си бях излязъл,щях да си взема едно такси за 10 лв. на километър,че ако искам и до морето"...
Граничарите само се спогледаха и почнаха да тъпчат по джобовете си пачки,а на мен ми текат лигите....
–К"во стоиш,бе?!Прибирай и ти,ангел-хранителю наш...
Почвам и аз моментално да прибирам пачки.Взимам-пъхам,взимам -пъхам,свършват ми джобовете,почвам да пъхам в гащите си,пъхам като за световно...
Събуждам се... и цялото одеяло съм си напъхал в гащите...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyubsun
Категория: Забавление
Прочетен: 745348
Постинги: 933
Коментари: 129
Гласове: 785
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031