Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2018 11:49 - ВИЦОВЕ
Автор: lyubsun Категория: Забавление   
Прочетен: 974 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Минават край едни гробища попа с файтона си,а файтонджията отпред кара конете. Файтонджията - шемет,казва на попа:
- Дядо попе! Ай на бас, че ще ида при Пена, ей оная вдовица там, дето реве на гроба на бай Данчо, и ще я опъна…
- Добре - рекъл попа - Ако я опънеш, ти давам конете и файтона. Ано не - ще ми слугуваш една година без пари!
Стиснали си ръцете…
Отива файтонджията при един гроб и почва:
- Мимее, защо ма остай, Мимеее…
Тръшка главата, скубе коси… отива на втори гроб:
- Цонкеее, ти първата, най-милата, най-сладката…
Реве, чупи пръсти… Отива на трети гроб…
В това време вдовицата Пена го гледала как обикаля от гроб на гроб и се кахъри, позачудила се, отишла при него и питала:
- Киро, що така? На бая гробове на жени ревеш?
- Ами да ти кажа, бульо Пено, аз съм много надарен, и 5 жени съм уморил досега с тая работа…
- Оххх, да вземеш и мене да ме опънеш… че да ида и аз при моя мъж…
Напънал я файтонджията яката, а Пена нареждала:
- Ооох,Данчоооо... ида Данчоо... идааа…
А попа отстрани промърморил:
- Абе ти нийде няма да идеш, ама конете и файтона ми заминаа…



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyubsun
Категория: Забавление
Прочетен: 747773
Постинги: 933
Коментари: 129
Гласове: 785
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930