Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2016 03:56 - ВИЦОВЕ
Автор: lyubsun Категория: Забавление   
Прочетен: 871 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Срещат се двама приятели след години.Единия унил,опърпан....Другия го пита:
–Какво става?Не приличаш на щастливо женен!
–Мани,остави се!Жена ми ми прибира всичките пари.Нищо не ми оставя...
–Сега ще те науча!Аз на моята съм и казал,че в казармата съм си загубил Калашника и до сега го изплащам.Оставя ми парите и аз си харча за каквото си искам.
Връща се нашия вкъщи и казва на жена си:
–Жена,аз в казармата бях танкист.При едни маневри цопнах в едно блато с танка и така и не го извадиха.Днес ми се обадиха от военното,че ще трябва да го изплащам.
И като се почнало едно изплащане:месец,два,три,пет...На жената и писнало.
–Води ме при Генерала аз да говоря с него!
–Мани,недей!Това са мъжки работи...
–Не!Отиваме!
Отиват там и тя почва:
–Господин Генерал,ние сме тук по въпроса за танка...
Генерала учуден:
–Това са мъжки работи,госпожо.Изчакайте отвън, ние с мъжът ви ще ги обсъдим.
Влизат в кабинета и генерала го почва:
–Ти луд ли си,бе?!Танк?!Аз изплащам картечница,а ти цял танк!
Излиза нашия и казва:
–Жена,аз казах ли ти да не идваш!Прегледахме книжата и се оказа,че в танка имало и картечница.......



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyubsun
Категория: Забавление
Прочетен: 747841
Постинги: 933
Коментари: 129
Гласове: 785
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930