Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2013 07:16 - ТЕСТ
Автор: lyubsun Категория: Забавление   
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове:
1



 ТЕСТ 
Истинска жена ли си?

1. Какво мислиш за българските мъже?
 
А) Все по-трудно е да откриеш истински мъже. Такива, на които да можеш да разчиташ, да ти дават по 10-15 хиляди лева на месец, за да си посрещаш нуждите, да са нежни, галантни и романтични. Повечето мъже гледат само да те изчукат и да избягат. 
Б) mi mn sa qki osobeno Sa6o ot deweti be!!! Sa6e cunkam te 
В) Мъжете са свине. Не мога да ги понасям. 

2. Колко често ходиш на шопинг? 
А) Всеки ден. За мен шопингът е истински релакс. И три пъти седмично на масаж и спа-процедури. Една истинска жена трябва да се поддържа. 
Б) mi to ne e to4no 6oping, 6toto na6te nemi dawat tolko pari… hodime s prqtelkite mi slet u4ili6te da merim belio v mola i si prawim snimki za feisa 
В) Шопингът е за жени с бедна духовност. Аз ходя на театър и то само в Сфумато. 

3. За или против интимната епилация? 
А) Що за въпрос! Нима има жени, които още не се епилират? 
Б) maxam si4ko, da nesam nekfa kosmata maimuna kato Silviq ot osmi a 
В) Аз съм привърженичка на естествената красота. Неслучайно Бог ни е създал такива, каквито сме. Харесвам се естествена. 

4. Какви мъже предпочиташ – богати или интелигентни? 
А) За мен най-важното у един мъж е да има чувство за хумор. И съм забелязала, че колкото са по-богати, толкова по-голямо е чувството им за хумор. 
Б) mi bogati mnoo qsno! Na Sa6o ot deweti be ba6ta mu e mitni4ar i mudawa po 50 lewa naden djobni 
В) По-скоро интелигентни. Но къде са тия интелигентни мъже? Няма ги. Всички интелигентни мъже, които познавах, умряха от пиене. 

5. Има ли самочувствие българката? 
А) Българката не умее да се цени. Аз лично имам самочувствие, защото си знам цената. 500 лева на нощ. Но се появиха много малолетни кифли, които подбиват пазара и са готови на всичко за едни нови ботушки от мола. Накъде отива България? 
Б) mi az ponqkoga imam samo4ufstwie a ponqkoga nqmam. Nesam nekfa naduta kato Mariq ot deseti we 
В) Моето самочувствие се гради на онова, което съм постигнала в духовен план. Навремето Eвтушенко ми каза: Венче, в теб има много скрити съкровища, които само един поет може да отключи. 

6. Секс без любов? 
А) Никога не съм правила секс без любов. Много емоционална съм, и още като се кача в бентлито му, се влюбвам силно. 
Б) ne ne prawia takiwa ne6ta da nesam kurwa kato Sisa ot edenaisti we! samo edin pat mise slu4i na ekskursiata v Plewen ma togawa bqx mn piana 
В) Сексът ме отвращава. Тези банални, отвратителни движения, които изкарват на повърхността скотското у човека! 

7. Какво не харесваш у себе си? 
А) Не харесвам това, че съм твърде добра и прекалено доверчива. И някои мъже злоупотребяват с добротата и доверчивостта ми. 
Б) nesi hareswam cicite, mn sa malki. no na6te sa mi obe6tali dami kupqt silikonowi cici za bala 
В) Твърде интелигентна съм за тая държава. Но какво да направя – такава съм си! Обречена да бъда последният остров на духовността във всепоглъщащото блато на посредствеността. 

8. Романтична ли си? 
А) Много. Трогват ме малките жестове на внимание. Достатъчно е един мъж да ме заведе на Малдивите, да ми подари нещо дребно, например миникупър, да ме покани на вечеря с трюфели и Дом Периньон... и сърцето ми започва да бие лудо. 
Б) mi da mnoo qsno 
В) Романтиката е за посредствените, казваше Оскар Уайлд, и аз съм напълно съгласна с него. Ех, Оскар, Оскар, къде си сега? 

9. На кои жени се възхищаваш? 
А) На себе си. И на Парис Хилтън. Ето това е жена, която си знае цената. 
Б) na Nikoleta mn e sladi4ka i mi e prqtelka vav feisa 
В) Възхищавам се на силни жени като Мария Кюри, като Ангела Меркел. Жени, които ще останат в историята. 

ОТГОВОРИ НА ТЕСТА: 

Ако отговорите Ви са предимно “А”, Вие сте истинска жена, която знае цената си. Нещо повече – умеете добре да менажирате природните си дадености и сте превърнали красотата си в средство за препитание, а понякога и лукс. 
Единственият проблем е, че обществото не Ви оценява и не Ви отдава заслуженото, но такава е горчивата съдба на всички истински жени. 

Ако отговорите Ви са предимно “Б”, Вие скоро ще станете истинска жена. Засега Ви пречат родителите, тъпите съученички и това, че Сашо от девети “б” не Ви обръща достатъчно внимание, но такава е горчивата съдба на всички бъдещи истински жени. 

Ако отговорите Ви са предимно “В”, Вие сте истинска интелектуалка, изпреварила времето си и осъдена да живее в един жесток, просташки свят. Обществото не Ви оценява и не Ви отдава заслуженото, но такава е горчивата съдба на всички истински интелектуалки.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyubsun
Категория: Забавление
Прочетен: 745579
Постинги: 933
Коментари: 129
Гласове: 785
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031