Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2017 00:35 - Лек за душата
Автор: morunova7 Категория: Поезия   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.10.2017 00:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И бях практична,
и бях напълно логична.
И бях безразлична,
а също и меланхолична.

  Дойде ми на ум,да съм лоша,
но бързо захвърлих този имидж в коша.
Не намерих сили да съм зла до край,
за това създадох малък рай.

  И сълзите си,често съм давила,
и какви ли не,компромиси съм правила.
Отпратих и поканих хора в моя свят,
някои благодариха,
други се опитаха,жестоко да ме нагрубят.

  Изводи ,човек си вади,
изводи от опита-Живот,
или се учиш да си ведър,
или си креташ,като скот.  

Сега навън от мен излиза романтичка,
малко странна,пърхам,като птичка.
Усмивката ми,не е постоянно ведра,
но към всички съм добронамерена и щедра.

  Във всеки случай съм си аз,
макар да ми се чудят много от вас,
отворих си душата,като стар атлас
и тепърва ще изследвам себе си в захлас!  

Не виждам смисъл в тежкото бреме
  да бъда скалъпен човек!
Аз мисля,че тъкмо е време
да забъркам за душата си истински лек!
  Лекарството -"по лъжичка,на час"
ще споделя и с всички вас.

Сварете си сладко от смокини,
сложете удобни мокасини!
Седнете с книга,където си щете,
запушете си ушите,почетете!

  После челото на някого целунете,
назад погледнете,
напред ;после отдъхнете!
Ако не съм ви дала рецепта за душевен лек
, ей ме на!Не съм човек!!!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: morunova7
Категория: Поезия
Прочетен: 5470
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031