Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2018 10:32 - Лекар-извратеняк изнасилвал стотици пъти олимпийска шампионка от САЩ
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 496 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
Златната и сребърна медалистка от 2012 г., се престраши да проговори
Гимнастичката от САЩ Маккайла Марони, чието име нашумя след олимпиадата в Лондон, призна за сексуални посегателства от страна на лекаря на отбора Лари Насър. Той започнал да насилва момичето, когато то било едва на 13 години, а две години по-късно спортистката се събудила в стаята му, след като очевидно без да разбере, била приела сънотворно. Федерацията по гимнастика на САЩ обаче я заставила да подпише декларация за мълчание, като й предложили да заплатят лечението й за преживените травми. 22-годишната днес Марони, сребърна и златна медалистка от английката столица стана популярна в интернет, след като по време на награждаването си направи интересна гримаса, която стана повод за коментари от рода на: "Маккайла не е впечатлена" (McKayla is not impressed). Както обаче стана известно впоследствие, спортният път на жизнерадостната гимнастичка е бил помрачен от посегателствата на медика на националния отбор. Приключилата тази година своята кариера Марони, днес разказва за това как в продължение на пет години тя била жертва на насилие от страна на лекаря. Последният разказ за тези събития прозвуча в ефира на NBC - при това с нови по-шокиращи подробности. "Насър започна да ме преследва от първия ден на запознанството ни. Тогава бях на 13 години. Той каза, че трябва да ми направи преглед и в същия ден ме насили. Увиряваше ме, че не мога да разкажа на никого, защото и без това никой няма да ми повярва, "разказва Марони. Тя продължава с думите, че лекарят я откривал винаги, когато тя пристигала в спортната база в университета в Мичиган, където обикновено тренира американският национален отбор по спортна гимнастика. Насилието продължило дори и на самите Олимпийски игри през 2012 г., където въпреки всичко спечелила два медала. Насър ме е "обезпокоявал" стотици пъти по време на кариерата ми, признава момичето. 

www.tinyurl.com/y7wgtnox


Тагове:   лекар,   сащ,   извратеняк,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2043831
Постинги: 4536
Коментари: 237
Гласове: 2782
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031